Kutu mana buat anaiya Najib ni?

Monday 18 February 2013

Awal-awal mingu, hari isnin ni dah muncul satu lagi cerita lawak kat negara malaysia kepimpinan Najib. Heboh satu dunia cyber yang kononnya Perdana Menteri Malaysia, telah secara rasminya meletakkan jawatan.

Dalam kenyataan letak jawatan tersebut najib memohon maaf pada ketua pembangkang dan kumpulan pembangkang atas kesemua benda jahat yang dia telah lakukan.

Alahai kesian pada PM kita yang kuat tapi lembek ni!, macam-macam orang buat tahna kat dia. Mentang-mentanglah dia punya musuh dari luar dan dalam terlalu banyak depa pakat buli dia jadi pelawak profesional internasional.

Kemudiannya berita tersebut dinafikan. Mereka mengesyaki ada penceroboh telah mendajalkan site kerajaan dan buat kesemua kerja tak senonoh tersebut. Baca sini. dan sini

Entah-entah, memang betoi Najib belasah keluarkan kenyataan letak jawatan! al maklumlah dia kan lembek. Tak tahan dengan kerenah team Muhyiddin, team Tun Mahathir, kerenah, team Rosmah, kerenah luar serta dalam Umno, lalu buat kerja bebal surrender...nah ambik kau!...boleh jadi tu!
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License