Lagi berita panas Saiful - Tengok gambar!

Saturday 9 March 2013

DULU WAJAH SAIFUL ADA TANDA DIDAHI...TERKINI TANDA-TANDA ITU DAH LESAP HILANG!!!!!!

Dulu semasa kemuncak perbicaraan kes Liwat II, saksi utama yang tak berak 3 hari, tak mandi 3 hari, seluar dalam disimpan di rumah tunang, selepas kena liwat boleh makan karipap dan minum kopi bersama-sama dengan DSAI, kena liwat boleh lambat-lambatkan buat laporan polis,di dahinya ada kesan lebam seolah-olah digambar sebagai orang yang kuat solat.


Kesan lebam ini sering keluar disemua media lidah biawak rasmi UMNO terutamanya Utusan, Berita Harian, TV3 dan RTM. Namun semalam ketika beliau mengeluarkan kenyataan dari pejabat peguamnya yang juga dikenali sebagai salah seorang dalang utama seperti didedahkan bapa Saiful Bukhari sendiri, Azlan Lazim...mukanya nampak bersih licin.

KESAN LEMBAM DUA DIDAHI TERUS HILANG GUYUP LESAP....Mengapa ek???? Sepatutnya jika sesorang itu ada kesan lebam didahi disebabkan sentiasa sujud disejadah sudah pasti akan kekal malahan bertambah tebal dan keras lebamnya.

Ini tidak makin lama makin menghilang. Tak mau berburuk sangka.. Sekadar mengaja rakyat mencuit minda berfikir sejenak dan menilai demi pencerahan minda.

Share on :

1 comment:

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License