Saiful kaitkan liwat dengan pencerobohan Sabah!!!

Friday 8 March 2013

Nak tau apa Saiful kata bila ayahnya sendiri mengaku kes liwat terhadap Anwar adalah konspirasi politik kotor Umno?

Dai kata bapanya buat press statement tu sebab nak tolong Anwar alihkan tumpuan rakyat terhadap kes pencerobohan di Lahad Datu!!!

Eh? bila pulak Saiful tahu banyak rahsia negara? siapa bagi kat dia maklumat sampai ke hal ehwal keselamatan negara nih?

Hangpa nak tau siapa yang suap maklumat sampai begitu hebat kat Saiful Arbok?...siapa lagi kalau bukan Papagomo gila tu...hehehe. Memang orang sewel akan serasi dengan orang yang sewel jugak.


Hebat papagomo nih, dia rupanya ketua risikan nomo une kat negara kita nih. Mengalahkan mana-mana agen risikan yang ada di negara kita. Semua kes dia tahu asalkan ianya berkaitan dengan usaha menjatuh dan mencemarkan ketua pembangkang.

Mula-mula aku naik kesian lak dengan Saiful bila bersumpah dan ikrar nak pertahankan ponggongnya yang dituduh diliwat oleh Anwar sampai menitik darah...tapi bila dia mula sebut dan kaitkan sebab Anwar buat begitu untuk alihkan kes lahad datu aklu terus gelak terbahak-bahak...

Sah!, skrip tu semua ditulis oleh Papagomoi...siut betoi. Nasib baik aku tak percaya tadi.
Korang baca sendiri kenyataan media dia kat sini.

Isu lahad datu tu dia cuma sebut dalam TV3/4 tadi, hasil dari tweet papagomo yang menjadi penasihat utamanya yang juga bertindak sebagai guru mursyid Saiful.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License