Saiful sering dating dengan Papagomo!!!

Saturday 9 March 2013

Aku dah kata, memang depa ada hubungan. malah hubungan yang cukup akrab. Buktinya adalah bila blogger Umno sendiri yang akui. Cuba lihat ayat di bawah:
"Dalam kalangan rakan-rakan blogger kami Papa Gomo adalah yang paling rapat dengan Saiful. Mereka sering berhubung dan berjumpa."
Wow!!! lihat betapa intimnya hubungan mesra antara Saiful dan papagomo tu seperti yang diakui sendiri oleh blogger Umno ini. Mereka kini tengah kantoi terkial-kial cuba menegakkan benag yang basah. Dasar kaki fitnah akhirnya kantoi jugak.

Orkestra untuk mengaburkan orang ramai telah bermula sebaik saja bapak Saiful mendedahkan perkara sebenar pada rakyat Malaysia. Mula-mula sekali papagomo dakwa kononnya telah mendapat maklumat bahawa keluarga saiful sedang diburu untuk dibeli oleh Anwar Ibrahim!...pigidah!


Ini semua satu tamparan hebat kepada para pemfitnah dari kalangan pemimpin Umno serta para pencacai gobloki mereka. kalau para blogger PR buat counter serangan dari Umno/BN aku percaya sebab mereka tak ada kepentingan dan bukannya dibayar, semuanya ikhlas.

Tapi bila pra blogger macai Umno buat counter attack, aku sedikitpun tak percaya, boleh masuk bakul sampah kesemuanya dan kebudak-budakan sebabnya mereka semuan dibayar.

Pemimpin Umno belasah duit rakyat melalui projek kerajaan secara direct nego dan simpan berbillion-billion dalam akaun luar negara mereka. Untuk bayar beberapa ribu pada macai-maca umno yang memang kebuloq duit tu satu perkara mudah bagi mereka.

jangan percaya langsung dengan bengap Umno semua. Sama jugak dengan lidah propaganda mereka TV3/4, Utusan Malaysia dan lain-lain yang buat cerita Bapak Saiful jumpa Anwar Ibrahim. Buktinya mereka letak gambar tahun 2008...hehehe.

Awat depa bodohj sangat ye?

Dalam masa yang sama, para blogger Umno sendiri memghaku selama ini janji Najib untuk membela dan suap bapak Saiful telah dimungkiri. memang dasar menipu umno ni. Terbukti sudah bahawa semuanya konspirasi berbayar.

Mereka janjikan sesuatu pada Saiful sekeluarga untuk tohmah Anwar tapi tak tunaikan. Aku yakin Najib sebenarnya tunaikna apa yang dia janji. Mungkin berpuluh juta dijanjikan. Tapi malangnya perangai orang umno suka cantas depan.

Belum sampai ke tangan keluarga Saiful dah ada orang kebas. Mereka biasanya kebas banyak, seperti biasa dalam kes pasang bendera atau apa saja. Orang atas akan cantar sehingga kutu yang panjat tiang dapat kerak nasi saja. Itulah Umno!

Kaki pembohong bangsa Melayu dan menggunakan alasan demi melayu untuk melakukan segala pembohongan tersebut.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License