MorePolitik

MoreMasyarakat

MorePolitik Meloya

MoreKesihatan

PR kena tipu pada hari mengundi!!!

PR kena tipu pada hari mengundi!!!

Monday, 17 June 2013

Himpunan blackout 505, bantah keputusan pru 13. Bantah kejadian blackout ketika hari mengundi. bantah kejadian kena tipu ketika hari mengund...
Share on :
Usaha jatuhkan ulama

Usaha jatuhkan ulama

Wednesday, 12 June 2013

Dah lama aku tak mengarut dalam blog ni sejak PRU 13 dah habis, baru hari ni rasa nak jenguk semula dan buat sedikit ucapan polotik semasa. ...
Share on :

Kenyataan berat Hassan Jati berkenaan video seks Cikgu Pa

Friday, 12 April 2013

Cuba baca syarahan Hassan Jati yang 110% percaya bahawa orang yang ada dalam video seks tersebut a...
Share on :

Khas buat pengundi Putrajaya - Penting

Wednesday, 10 April 2013

Kebanyakan pengundi di Putrajaya adalah penjawat-penjawat awam. Bila sebut penjawat awam mereka ...
Share on :

Masih tak caya dengan PR...?

Panas!! Bekas MB Perak Dari Umno Sertai Pakatan Rakyat Dalam kehangatan pilihanraya umum ke-13 ...
Share on :
Naik darah aku tengok video ni....

Naik darah aku tengok video ni....

Hoi mak bapak kat luar sana, tengok-tengok sama anak-anak korang!. Bagi ibubapa pada budak yang kena pukul tu, bagi tau kat aku kalau pe...
Share on :

Undi Pas Haram - Fatwa tengah lalok?

"Sekali buah salah...tak ada peluang untuk baiki diri"...itu bibit irik dalam salah sat...
Share on :
 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License