Khalid Ibrahim tak sabar nak menang !

Wednesday 20 February 2013

Sebelum ini aku terbaca laporan dalam akhbar Sinar kenyataan Satim Demand tak sabar nak ambil alih negeri Selangor. Dia tak sabar sebab yakin semua rakyat Selangor dah tak tahan untuk menolak PR dan memilih semula BN.

Mungkin Satim Demand dah round seluruh selangor dan melihat ramai rakyat negeri Selangor telah kebuluran dan nazak sebab tak makan dan tidak ada kemudahan. Satim Demand juga mungkin dah melihat berlaku banyak kehancuran di negeri Selangor dan Kerajaan negeri telah kepupusan duit untuk mentadbir negeri dengan baik. maklumlah bagi Satim Demand, semua orang PR lapaq duit dan kaki makan duit rakyat!

Aku boleh confirm apa yang Satim Demand tengok itu semuanya betoi. Sati Demand hanya pusing tengok orang-orang Umno/BN di seluruh Selangor. Jadi rakyat yang sebenarnya kelihatan kebuluran dan putus harapan adalah kalangan Umno/BN sahaja yang tinggal tak berapa kerat sebab hampir pupus tak dapat buat kerja jahat sebagaimana biasa.



Untuk itu Satim Demand yang ada Phd tu, buat kesimpulan ringkas bahawa seluruh rakyat negeri Selangor telah merana dalam pemerintahan PR. Kesimpulan yang tak cerdik dan tidak berdasarkan fakta dengan harapan rakyat masih bodoh macam dulu ikut saja apa orang Umno/BN kata.

Aku pusing seluruh Selangor dan apa yang aku nampak adalah rakyat tersenyum riang dan kagum dengan Kerajaan PR di Selangor. Kontraktor dulu yang kuat sokong BN juga rasa bersyukur dapat projek sama rata berbanding masa Toyol memerintah dulu. Masa tu hanya segelintir kecil saja yang dapat projek sampai nak termuntah dan sebahagian besar lain hanya minum kuah sampai kembung perut.

Baik rakyat biasa maupun rakyat peniaga...berharap kerajaan PR terus memerintah dan mereka semuanya bersedia untuk memberikan undi pada Pakatan Rakyat...Hidup Khalid Brahim...!!!

Main - Malaysia - Selangor MB to seek Sultan’s view on dissolution @ Wed Feb 20 2013:

'via Blog this'
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License