Ini petanda Najib akan rebah di Pekan pada PRU13 nanti ?

Sunday 17 February 2013

Pekan, sebuah pekan di negeri pahang merupakan kubu kuat tempat berkubangnya Perdana Menteri negara kita dan kita perlu ingat jawatan PM bukanlah jawatan tetap sampai mati dan juga jawatan itu bukan kah mutlak Umno saja atau BN. Bab ni ramai orang Umno yang pekak badak dan masih tak paham-paham. 

Sebab itu depa masih dok panggil negeri Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Kelantan sebagai negeri pembangkang. Depa tak reti-reti lagi yang depa tulah pembangkang di negeri-negeri Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan. Aku tak tau bila puak Umno bebal tu akan mengerti, harap-harap lepas depa kalah liau-liau di 9 buah negeri pada PRU-13 ni depa akan sedar.


Sebab apa aku kata pada PRU-13 nanti BN akan kalah liau-liau di 9 buah negeri adalah di sebabkan aku dapat maklumat rahsia dari sumber risikan berpusat di Jabatan Perdana Menteri. Laporan terkini yang risik bentangkan pada Najib adalah BN tak boleh kuasai 9 buah negeri. Selain dari itu mungkin depa boleh menang selesa.

Aku macam seram sejuk susah nak caya jugak dengan laporan itu tapi nalusi aku rasa mahu percaya dan memang aku mahu benda tu jadi betul. Tapi selepas aku baca cerita Sakmongkol Si Tomoi Siam yang belah dari Umno cabut masuk DAP kat sini, aku dah nak mula percaya.

Kalau kat Pekan tempat kubang masam Najib tu orang najib tak boleh isi penuh walaupun 100 kerusi, macam mana nak kata rating Najib dah naik semula sampai 69%. Atau sebenarnya memang betoi Najib naik tetapi Umno dah merudum ke lantai. Dalam malam yang sama bersebelahan dengan tempat ceramah Umno tu ada ceramah anjuran Pas yang penceramahnya adalah Sakmongkol, orang mai berduyun sampai makan perenggan.

Sah aku percaya dah yang BN memang akan kalah teruk PRU-13 nanti...
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License