PM Bangladesh bersyukur atas jasa baik Malaysia beri kerakyatan

Friday 11 May 2012

Klik utk besarkan.
Negara Bangladesh adalah sebuah negara Republik yang majoriti penduduknya beragama Islam (89.7%) . Rakyatnya seramai 142.3 juta orang merupakan negara ke-8 paling ramai penduduk di dunia. Walaupun jumlah penduduknya ramai naum pendapatan purata penduduknya jauh amat rendah daripada purata pendapatan penduduk dunia ($649 berbanding $8,985) naum ia merupakan kuasa ekonomi ke-44 paling tinggi dunia.

Kerajaan yang ada sekarang begitu agresif sekali mengambil segala kesempatan yang ada untuk membangunkan ekonomi negara serta menambah pendapatan penduduknya. Oleh itu tidak hairanlah kerajaannya amat bersyukur apabila mendapat berita bahawa kerajaan malaysia sedang giat memberikan kewarganegaraan kepada rakyat Bangladesh yang berada di Malaysia dan mereka juga diberikan hak untuk mengundi asalkan mereka mengundi kerajaan yang ada sekarang ini iaitu BN.


Oleh itu kerajaan Bangladesh menggesa para usahawan Bangla mengambil kesempatan ini untuk mengkuda negara Malaysia agar dapat dijadikan kenderaan membantu negara mereka membangun dengan lebih pantas lagi. Syabas kita ucapkan kepda kerajaan malaysia kerana keperihatinan mereka membantu penduduk negara yang miskin seperti Bangladesh. kita harapkan Malaysia akan membantu lebih banyak lagi negara dunia lain yang kesusahan dengan menggunakan teknik yang sama.

Negara pilihan aku untuk dipraktikan projek memberi kewarganegaraan adalah seperti:

  1. Bosnia
  2. Sepanyol
  3. Itali
  4. Greek
  5. Maroko
  6. Tunisia
  7. Mesir
  8. Palestine
  9. Kemboja
  10. Dll
Kita bakal menjadi negara Internasional hahahahahahahahahahah! Baca kenyataan Kerajaan Bangladesh pada lampiran. klik untuk besarkan.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License