Rakyat Mahu Najib Blah !!!

Monday 11 July 2011

Sumber gambar sini
Selepas Bersih 2 berjalan, rakyat nampaknya tidak mudah tertipu dengan laporan berita palsu yang disiarkan oleh media-media utama lidah rasmi kerajaan.

Semua laporan palsu tersebut hanya menyatakan betapa kerajaan berada dipihak yang benar dan Bersih berada dipihak yang salah sehingga ada yang dilabelkan sebagai mahu menghidupkan fahaman komunis.

Permintaan bersih dengan penuh diplomasi, tiada tekanan, penuh kesabaran dipermain-mainkan oleh Najib, Pihak polis dan Hishammuddin.

Minta berhimpun secara aman tidak diberikan, disuruh berhimpun dalam stadium, bila setuju untuk ke dalam stadium, dipermainkan lagi dengan tidak mengeluarkan permit.

Kemudia disuruh keluar dari bandaraya pada minit terakhir yang mereka sendiri tahu mustahil dan tidak dapat dilakukan oleh Bersih...akhirnya dengan gelak ketawa mereka siarkan seluruh negara betapa Bersih adalah kimpulan jahat, derhaka pada raja, kacau peniaga, mahu kotorkan imej kerajaan, menyerang polis, membawa senjata, membawa bom, membawa kanak-kanak...dan berbagai 1001 lagi benda jahat yang dilabelkan pada bersih dan semua mereka yang mengikutinya.

Saya yakin mereka embuat semua itu dalam keadaan tertawa terbahak-bahak kerana rasa puas mempermainkan Bersih dan mereka puas memperbodohkan rakyat.

Selepas saja bersih, usaha mengumpulkan persetujuan orang ramai seramai 100,000 orang untuk bersetuju bahawa Najid jahat dan perlu blah dilancarkan dan dalam masa tak sampai 2 hari saja jumlah tersebut telah dicapai.

Kini jumlah tersebut akan dijadikan 1 juta untuk menarik perhatian najib bahawa rakyat sedar bahawa dia pembohong dan semua media pembohong dan Hishammuddin juga kuat pembohong.....Najib, KPN, Hishamuddin, Muhyiddin dll boleh blah!
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License