Mai Tengok Video Bagaimana Polis Menghapuskan Peserta Perhimpunan Aman !

Tuesday 12 July 2011

Walau sekeras manapun kepimpinan Najib menafikan kebrutalan mereka menangani para peserta demo aman Bersih 2.0 dengan mengguna dan memerah habis segala media yang mereka ada, ia tidak dapat memadamkan beribu-ribu rakaman yang menjadi bukti keganasan mereka.

Kerajaan boleh memperbodohkan orang-orang kampung yang tinggal di ulu kampung, tapi seluruh dunia tidak dapat ditipu. Bangkai gajah tak mampu ditutup dengan selembar kain pelikat.

Memang betul petua orang bijak pandai, kalau  nak menyelamatkan orang yang kelemasan, bagi dia pengsan dulu sebelum terjun, kalau orang yang datang nak selamatkan dia akan turut sama diheret tenggelam ke dasar air. Tindakan kerajaan mengerahkan segala kuasa yang ada secara tidak bijak menggambarkan orang yang sedang dalam kelemasan. Tengok rakaman yang amat menarik kebrutalan mereka hari sabtu lepas.

Yang paling sedihnya tengok bagaimana saat-saat akhir arwah Baharuddin yang turun dengan hasrat menyumbang untuk reformasi sistem pilihanraya berakhir dengan ....sumber

Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License