Ini Baru Betul Kerja Memburukkan nama Negara !!!

Friday 22 July 2011

William 
Kalau selama ini pihak kerajaan BN asyik menyelar pembangkang yang kononnya asyik memburukkan nama negara ketika berada diluar negara, kini ternyata kerajaan BN buat kerja yang lebih teruk dengan mencalarkan nama negara di persada antarabangsa dengan menahan peguam yang datang ke malaysia dalam siasatan kes pembelian kapal selam Perancis.

Yang paling malang sekali ialah mereka bukan memburukkan di luar negara tetapi buat semua kerja tak senonoh tersebut di dalam negara. Cuma bila berbincang tentang komisyen projek negara sahaja, mereka akan lakukan diluar negara.

Kita tunggu apa alasan penahanan tersebut...tentu akan dikaitkan dengan pembangkang dan dituduh cuba menggugat keamanan negara. Penahanannya memang telah dijangkakan sebelum ini dan penagkapan tersebut hanya membuktikan bahawa ada pihak yang terasa mereka tergugat dengan kehadiran beliau.

Beliau dikhabarkan akan dilepaskan dan dihalau untuk keluar dari negara Malaysia malam ini. Ini menjadi satu pengajaran kepada pihak luar agar berhati-hati jika mahu menyentuh kedaulatan bumi Melayu ini. Kita tak hairan siapa dan dari mana orang tersebut datang, yang pentingnya kita uruskan negara kita dengan cara kita sendiri. Baca sini.

Memang betul kehadirannya akan menggugat keamanan negara, atau lebih tepat lagi menggugat keamanan penyangak-penyangak negara berpeleseran di Malaysia.

Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License