Umno dakwa PR pro China, undi PR ertinya khianat pada Melayu!!!

Sunday 8 April 2012

Aku baru tau hari ni rupanya apa yang surat habaq pencacai Umno seperti Utusan Malaysia labelkan Pas terutamanya kat Pulau Pinang sebagai barua DAP atau barua orang Cina rupanya benar.

Memang benar Pas selama ini bekerjasama dengan Cina untuk menawan Putrajaya, untuk mengambil alih pemerintahan negara daripada terus musnah. Hanya Umno saja yang tidak bekerja sama dengan orang Cina

Selama ini aku ingat Umno juga berkejasama dengan orang cina, sebab dalam BN ada MCA dan juga GERAKAN. Tetapi rupanya aku silap. Semalam aku baru dapat tau dari Mat Sabu yang Koh Tsu Koon tu bangsa Jawa dan Lim Chong Eu tu bangsa Bugis.


Mat Sabu tak bagi tau pulak Hero Porno yang suruh jalang karoeke kat bilik dia tu bangsa apa. Tapi aku agak dia tu mungkin ada darah Batak, entahlah aku agak saja.

Tapi walau apapun cina DAP yang depa kata anti Islam dan anti Melayu tu aku tengok setiap tahun naikkan budget untuk orang Islam melebihi dari apa yang pernah BN yang semua Melayu tui buat selama depa memerintah Pulau Pinang.

Baca sendiri laporan kat sini
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License