Dayang Ku Intan masuk PKR

Monday 9 April 2012



Hangpa tau sebab apa Dayang Ku Intan masuk PKR?, kenapa dia tolak BN ? sebabnya dia tak mau anak-anak dia rosak. Dia takut anak-anak dia dirosakkan oleh sikap tamak, sikap pelahap suka makan duit rakyat yang ada pada Umno/BN.

Aku terharu sangat seorang artis ada punya kesedaran macam tu. Itu tanda kemajuan ke satu tahap yang amat aku banggakan pada rakyat Malaysia. itu juga satu tanda akan terlingkupnya kerajaan Umno/BN pada PRU13 nanti.

Kalau nak ikut ramalan mat sewel RPK, dia kata Umno/Bn akan lingkup pada PRU-14. Atas fakta apa dia kata macam tu aku tak pasti dan aku tak mau ambil tau dengan orang yang asyik komen orang lain dan anggap dia sempurna secsuci salju.

Apapun syabas Dayang Ku Intan, ni artis yang aku minat sejak dulu lagi dan selepas dia masuk PKR aku lagilah minat kat dia...hehehe
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License