Karpal Singh Pencacai Umno ?

Friday 2 September 2011

Musang berbulu ayam
Oleh kerana Karpal Singh tidak senada dengan Mat Sabu dan mereka-mereka yang seirama dengannya, maka layaklah Karpal Singh dilabelkan sebagai pencacai Umno.

Untuk tidak dilabelkan sebagai pencacai Umno, seseorang itu mestilah sentiasa membenarkan apa sahaja yang diucapkan oleh para pimpinan tidak kira samada betul atau tidak betul. Berfaedah atau tidak berfaedah.

Segala ucapan pemimpinnya walaupun mendatangkan keburukan dari segi politiknya mestilah dipertahankan dengan apa sahaja cara walaupun ia lansung tidak mendatangkan faedah kepada partinya


Ringkasnya anda adalah seorang pencacai Umno apabila anda tidak punyai pendapat anda sendiri melainkan pendapat para pemimpin atau para jaguhan penyokong parti yang anda minat.

Begitulah sikap sebahagian daripada para penyokong pembangkang dalam dunia blog ini. Mereka mengambil sikap bahawa para blogger mestilah setia membabi buta tanpa ada pendapat sendiri dan blogger hendaklah korbankan blog peribadi mereka demi kepentingan parti yang mereka sokong, sokong sampai rebah.

Nampaknya selama ini Karpal adalah musang yang berbulu ayam..........pencacai Umno rupanya dia...hahahaha!
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License