Aku Tak Kata Macam Tu, Aku Saman Depa Nanti - Mat Sabu

Tuesday 30 August 2011

Mat Sabu dah teliti semua ucapannya dan mendapati dia tak sebut sebagaimana yang dilaporkan di Utusan Meloya. Ucapannya diputar belitkan oleh Utusan Meloya sehingga menimbulkan kemarahan ramai orang. Begitulah kata Mat Sabu.

Mat Sabu yakin Umno amat takutkan orang macam dia yang mampu berinteraksi dengan semua orang dari pelbagai bangsa dan agama sebab itulah Umno asyik serang dia semanjak dia ditabalkan menjadi orang no 2 Pas.


Bagi Mat Sabu Umno hanya mahu dia menjadi pemimpin Pas tetapi tak mahu dia menjadi pemimpin peringkat kebangsaan yang mampu menyentuh semua bangsa dan agama.

Bagi Mat sabu dia hanya mengatakan bahawa Mat Indera adalah seorang pejuang kerana dia menentang penjajahan British. Dia tak ada sebuat apa-apa mengenai perjuangan komunis dalam ceramhnya. Utusan Meloyalah yang mengadun secukup rasa dan menokok tambah ucapannya. Dia akan saman Utusan Meloya selepas raya ini.

Harap Mat Sabu akan saman Utusan Meloya dan Insyallah kita doakan moga dia menang. Terlalu banyak kesan buruk terhadap undi Melayu terutamanya hasil daripada tuduhan Mat Sabu sokong komunis yang laporkan oleh Utusan Meloya tersebut


Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License