Umno kini diterajui oleh golongan blogger gila seks !

Saturday 5 May 2012

Sejak Pakatan Pembangkang menjadi paling kuat dalam sejarah dunia dan kini semakin dan semakin kuat keadaan sebaliknya pulak berlaku pada musuh demokrasi serta kaum pembohong Umno. 

Umno kini sepertimana kata Tun Mahathir telah kepupusan ahli bijak pandai dan profesional untuk meneruskan kesinambungan perjuangan mereka membelasah wang rakyat. Betul tu kata Tun Mahathir.

Kini Umno di terajui oleh para blogger yang rata-rata gila seks, suka tonton gambar lucah. Mereka terlalu memandang tinggi pada Anwar Ibrahim sehingga mengidamkan menonton Anwar beraksi dalam filem lucah maka mereka cipta satu seumpamanya.

Kini mereka mengidamkan pulak menonton Azmin sebagai hero filem seks mereka lalu mereka mencipta satu seumpamanya. Rupanya mereka juga amat kagum dengan Azmin.

Para pemikir dan penyelamat Umno sekarang telah diambil alih oleh para blogger yang rendah akhlak dan gila seks tersebut dan semua media pencacai mereka terpaksa akur untuk mencetakkan apa saja yang disiarkan oleh boss mereka blogger di dalam blog mereka.

Woooit! Umno yang hina macam tu pun takkan masih ada lagi yang nak sokong. Tak kan nak bagi taat setia pada ketua de facto Umno yang berupa para blogger yang gila seks tonton video lucah dan fitnah serta banyak berimaginasi adengan seks untuk kepuasan nafsu sewel mereka....!
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License