Polis cela** tibai orang tengah makan !

Saturday 5 May 2012


Kalau ikut aku punya pengalaman yang dah agak veteren ni, seganas dan sebrutal manapun manusia itu dia tak akan belasah orang yang tengah makan. Samseng kaki tibai orangpun, malah mafia sekalipun akan kasi depa sumbat habis nasi masuk dalam mulut, selesai basuh tangan baru depa tibai orang. Jadi kalau ada manusia yang tak ada hati perut yang sanggup tibai orang yang bagus tengah dok suap nasi masuk mulut dengan penuh selera, maknanya dia ada sedikit perangai binatang buas yang tak ada otak atau ringkasnya kita panggil manusia celaka!


Panjang mukadimah aku sebab nak cerita gambar yang aku bubuh kat sini. Gambar pemuda tu adalah seorang pemuda yang telah ditibai oleh Polis Brutal pada hari perhimpunan Bersih 3. Luar biasanya peristiwa ini adalah, pemuda tersebut tengah duduk menghadap makanan dalam sebuah restoran di kawasan Masjid Jamik. Dia pakai baju warna kuning.

Tengah dia duduk suap dengan penuh sopan masuk dalam mulut dia, sambil menikmati penuh nikmat, memenuhi rasa lapar, tiba-tiba polis brutal datang serbu, tarik dia lalu pukul dan pukul sampai dia jatuh koma dan diselamatkan oleh pegawai perubatan....kesian kat dia, aku tak tau nasi yang dia suap tu sempat hadam atau tidak. Tapi aku pasti mamat ni akan berdendam dengan pihak polis macam mana pihak polis dulu berdendam dengan pihak komunis, manusia beb, biasalah tak boleh lupa bagaimana orang lain berlaku kejam padanya...
Share on :

1 comment:

  1. hang tunggu masa hang...nak tau lagi tu tinggi ka rendah

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License