Reporters sans frontieres press freedom negara aku macam babi!

Thursday 3 May 2012

Baru bulan March yang lalu Najib dengan bongkak danpenuh munafik declare betapa hebatnya diri dia sepanjang tiga tahun memerintah negara telah berjaya menaikkan index press freedom sebanyak sembilan tingkat. Dia dengan penuh sombong bagi tau seluruh dunia sedang menjadikan negara kita bebas kepada pengamal media.

Pada hari penuh bersejarah sabtu baru-baru ini lebih dari tiga ratus ribu orang yang turun saksikan keganasan manusia upahan kerajaan umno/bn membelasah wartawan, jurukamera dan lainnya dengan penuh asyik bagi menghalang latihan membuli rakyat terbuang yang dituduh anti kerajaan daripada dirakamkan.


Mereka bukan setakat belasah wartawan tempatan malah wartawan luar negara juga turut menjadi mangsa dan bukan saja manusia mereka pijak tumbuk hayun malah kamera yang tak tahu apa apa tu turut menjadi mangsa manusia upahan yang rendah keupayaan guna otak tersebut.

Yang paling seronoknya polis buat keluar senarai 49 mereka yang dituduh mengganas membelasah polis dan mencetuskan huru hara. Macamlah pihak polis tu manusia suci dan boleh buat apa saja demi tuan mereka umno/bn.

Awat tak buat keluar sama puak ganas tomoi siam berpakaian biru tua pekat yang belasah wartawan, wanita tua, orang tengah suap nasi dalam kedai dan lain-lain yang sepatutnya lebih utama untuk membuktikan hang pa bukan tali barut pencacai umno/bn.

Lucu bila baca komen semua pencacai umno/bn yang tak tahu bezakan antara pilihanraya yang bersih dengan lgbt. Sehingga depa buat andaian siapa yang sokong bersih tu maknanya mereka sokong lgbt. Memang bodoh sembab tahap gaban punya hujah dan itupun ramai yang percaya terutamanya puak beras jati dan juga perkasam brahim ali.

Satu lagi benda lucu aku baca statement Najib kata bersih tak akan jadi kecoh kalau depa setuju guna stadium merdeka sebagai venus berhimpun. Akupun boleh kata bersih tak akan jadi macam tu kalau hangpa tak bagi mayor dbkl tu sekat penggunaan dataran merdeka sebagai venue.

Jahatnya hangpa siap bubuh kawat berduri dan letak semua manusia suruhan hangpa berduyun duyun pertahankan perintah bodoh tak masuk akai tu. Memang fikiran hangpa rosak kalut dan penuh dengan irihati dendam kesumat lapaq mampuih.

Aku tak sabaq nak tengok puak puak ni jatuh tersungkur dan menjadi hina atas kerakusan sikap lapaq kuasa dan pelahap duit rakyat selam ini. Wooooit rakyat Malaysia sila humban umno/bn dengan kemunafikan mereka dari terus kekal menggunakan nama melayu untuk terus berkuasa.

Mereka hanya sekadar mohong kuat dan ramai orang melayu yang termakan dengan pembohongannmereka....hancur umno/bn...hahaha
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License