Pas tetap mahu laksanakan Hudud - Apa kata Zul Kulim, Hasan Jati dan Ibrahim Perkasa

Tuesday 15 May 2012


  • Isu perlaksanaan Hudud bagi Pas sebagai antara matlamat mereka untuk menjadikan Malaysia sebagai negara Islam nampaknya tan pernah dilupakan dan Negara Kebajikan yang dipersetujui oleh Pas adalah sebagai landasan menjalinkan kerjasama antara PKR dan DAP.
  • Nampaknya tuduhan mereka yang berpaling tadah selama ini yang mengatakan bahawa Pas telah meninggalkan perjuangan asal mereka bagi menegakkan negara Islam ternyata meleset sama sekali. 
  • Maka apa pulak kata mereka sekarang apabila Haji Hadi dengan tegas menyatakan dia tidak berganjak daripada kenyataannya sebelum ini yang mahu melaksanakan hudud dan mempersetankan kritikan Karpal Singh dengan berkata itu hanyalah komen peribadi karpal.
    • Zul Kulim - Dia bertegas mengatakan Majlis Peguam sudah menjadi parti politik apabila mengutuk tindakan polis yang keras menangani peserta bersih 3. Walaupun ditegur berkali-kali bahawa soalannya adalah isu Hudud, Zul Kulim tetap mahu komen tentang isu majlis Peguam.
    • Hassan Jati - Dia nampaknya tak kata apa-apa sebab dah kehabisan peluru.
    • Ibrahim Perkasa - Dia juga nampaknya tak tau nak kata apa-apa bila ternyata tuduhan mereka selama ini terbukti hanyalah untuk membodek Umno.
Share on :

1 comment:

  1. Mesti si Zul Kulom, Hassan Kayu Jati dan Braghim Katak akan kata itu HUKUM HUDUD PAS.

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License