Kumpulan pesara tak puas hati kat KJ, nak tunjuk punggung kat dia pulak!

Friday 18 May 2012

Apa agaknya yang diajar kepada para tentera kita sampai bila pencen depa jadi penagih tarian lucah tunjuk ponggong. Tak puas tunjuk pungkoq kat Ambiga sampai auntie bersih tu naik meloya dan tak mau teruskan lagi bersih 4, kini depa mengalihkan pungkoq depa pada ketua pemuda umno pulak. Semua itu gara-gara KJ kritik tarian mereka yang tak bermoral.

Lepas ni kumpulan pesara tu mungkin akan buat persembahan kat moulin rouge pulak dengan pakaian seluar dalam saja yang lebih menghairahkan, tentu dapat sambutan meriah dari mat saleh di sana.

Aku risau tengok apa yang sedang berlaku kat negara kita terhadap kumpulan penguat kuasa dan pesara pasakan bersenjata negara, apakah kerajaan kurang berikan perhatian pada mereka sampai jadi tak tentu arah?

Kalau nak bodekpun, carilah cara yang lebih berfaedah sikit yang mempamerkan tahap intelektual yang tinggi, ini tidak depa pi buat tarian lucah depan rumah orang. Memang muka tak malu. Kesian aku tengok pada kumpulan pesara tentera ni kebanyakannya sambung sara hidup mereka dengan jadi pak guard atau bagi yang bagus sikit mereka niaga kecil kecilan.

Harap harap bukan semua pesara tentera berperangai macam tu!
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License