Menteri Pelajaran paling buta perut dalam sejarah dunia !

Wednesday 25 April 2012

Menteri Pelajaran paling buta perut, ni bukan aku cakap nooo, tapi Tony Pua yang cakap. Aku tak kata dia buta perut tapi dia sebenarnya bodo. Ada blogger yang gelar dia sebagai Mat Sembab. memang pandai blogger tu bagi gelaran, memang tengok muka dia agak sembab sikit.

Walaupun gitu, aku sebenarnya masih menaruh rasa hormat pada Menteri Pelajaran yang juga Timbalan Perdana Menteri yang buta perut ni sebab dia memang pandai bercakap. Ini serius punya puji. Aku memang suka gaya dia bercakap terutamanya kalau dalam temuramah spontan. Dia punya gaya cakap dan keupayaannya menjawab soalan adhoc jauh lebih baik daripada boss dia Najib.


Bila Mat buta perut ni buat ucapan aku hormat juga sebab dia punya ayar dan bahasa baku memang bagus. Lancar sebutannya dan tersusun serta jelas untuk difahami. Sebab itu kenyataan Mat Sembab ni bila bagi tau pada rakyat bahawa Malaysia punyai sistem penddidikan terbaik dunia semua orang yang dengar terus termuntah dan cirit birit...meloya.

itu kenyataan gila! awat dia ni ingat orang ramai bodo macam dia ka? sebenarnya dia bukan bodo tapi kuat menipu, kuat mohong, sebab dia rasa rakyat malaysia tahap IQ depa rendah...hahaha. Hang tu yang under estimate orang Mat Sembab oi!

Hangpa baca Tony Pua maki mamat ni kat sini
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License