Buku Panduan Seks Poligami Tak Akan Sampai Sarawak

Friday 28 October 2011

Dr Rohaya, naib presiden Kelab Isteri Taat
Kuching, buku keluaran Kelab Isteri Taat yang dikatakan memberi panduan bagaimana melakukan seks bersama para isteri serentak atau 'Group Sex' tidak akan sampai kepada para peminatnya setelah ianya diharamkan oleh pihak berkuasa di Malaysia.

Jakim telah mengambil keputusan untuk mengharamkan buku panduan seks tersebut memandangkan ianya tidak sepatutnya menjadi bahan rujukan para suami yang beristeri lebih dari satu. Datin Fatimah Abdullah, Menteri kebajikan, wanita dan keluarga menyatakan rasa leganya dengan pengharaman buku tersebut kerana ianya merupakan rahsia suami isteri yang sepatutnya kekal menjadi rahsia.


Bagaimana para suami isteri melakukan hubungan seks mereka tidak sepatutnya menjadi bahan dedahan umum kerana bukan semua perkara perlu dikongsi bersama. Benda rahsia biarlah ianya tetap menjadi rahsia katanya lagi.

Hubungan seks suami isteri adalah hubungan keramat yang hanya perlu disimpan oleh pasangan masing-masing. Walaupun ianya bertujuan untuk menambahkan lagi keintiman hubungan seks suami isteri, kita tidak sepatutnya mendedahkan semua rahsia besar dalam melakukannya. Begitu menurut pendapat Datin Fatimah Abdullah.

Buku bertajuk "Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia" dilancarkan dilancarkan di Kota Bharu pada 12 oktober lalu mendapat kritikan dari berbagi pihak yang dituduh menganjurkan seks secara berkumpulan.

Buku seks sentiasa mendapat tempat di kalangan manusia seluruh dunia dan antara buku panduan seks yang paling terkenal di seluruh dunia adalah buku Kama Sutra daripada India. Ia telah diterjemahkan dan dicetak ke dalam bahasa Inggeris pada tahun 1883 oleh Sir Richard Francis Burton.

Walau apapun, masyarakat kita masih mempertahankan budaya menolak keterbukaan dalam hal ehwal seks sehingga sekarang walaupun ianya bukanlah lagi menjadi sesuatu yang rahsia dengan meletusnya teknologi maklumat melalui internet yang mana segalanya boleh diperolehi secara terbuka.

Budaya seks yang pelik-pelik di nusantara tercatat dalam buku-buku tulisan pemerhati budaya dahulu kala yang menceritakan bagaimana orang asia mempunyai tabiat seks yang mengerikan. Sebagai contohnya alat daripada besi yang dijolok masuk ke dalam zakar orang lelaki pada zaman dahulu yang dijadikan instrumen memuaskan nafsu pasangan wanita mereka.

Besi tersebut membuatkan pancutan air mani tersekat dan membolehkan zakar lelaki sentiasa tegang akibat ditungkah oleh alat bedi tersebut. Kalau mahu maklumatnya boleh baca buku tulisan Farish Nor bertajuk 'what your teacher didn't tell you'

Sumber berita
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License