Habis siapa Papa Gomo?

Saturday 23 March 2013

Setakat ini satu Malaysia sudah percaya bahawa Wan Muhammad Azri Wan Deris dengan Papa Gomo adalah orang yang sama. Paling membuktikan bahawa beliau ada kaitan dengan Papa Gomo adalah ketika episod lawatan ke Kapal Selam berhantu yang menyebabkan Altantuya berkecai di Puncak Alam.

Papa Gomo adalah antara beberapa blogger yang mendapat layanan istimewa Menteri Pertahanan untuk menaiki Kapal Selam berhantu tersebut walaupun ramai yang persoalkan kewarasan membawa para blogger dalam isu yang melibatkan pertahanan negara.

Samada Wan Muhammad x polis talam dua muka di sistem SPR, itu merupakan Papa Gomo, hanya boleh disahkan oleh Zahid Hamidi kerana sebaik saja lawatan penjelasan isu kapal selam dibuat, Papa Gomo membuat liputan panjang lebar kehebatannya mendapatkan maklumat terperinci dan melilau di dalam kapal selam itu sehingga mendakwa banyak lagi maklumat rahsia tentang pertahanan negara yang terpaksa disoroknya.


Aku tak pasti bagaimana dengan kes Husam Musa yang mendapatkan perintah Mahkamah untuk memanggil Zahid Hamidi dalam isu pembuktian siapa sebenarnya papa Gomo.

Untuk pengetahuan semua rakyat Malaysia hanya satu cara terbaik dan mudah untuk buktikan siapa sebenarnya papagomo. Santau dia sampai nazak dan koma tidak sedarkan diri selama 5 tahun dan lihat perkembangan blog papa gomo....
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License