Orang kampung kepong ceramah Zul Nordin!

Monday 18 March 2013

Ceramah Zul Nordin, Mursyidul Am TIBAI, dan Perkasa dikepung penduduk kampung!!!.

Diberitakan Pak brahim katak susah hati krn anak buah kena dikepong di SMK Guar Perahu. Suasana di luar lebih ramai dari dalam apabila orang ramai pergi kepung ceramah bongok tu.

UMN(G)O(K)-Be End semakin terdesak. Sambil mengedarkan seratus ribu risalah fitnah, mereka cuba mengetest market. Zul Kulim menjadi ayam tambatannya.

Modalnya seperti biasa tak lain tak bukan memburuk-burukkan DSAI. dengan ucapan seperti saya mendapat maklumat...bla-bla...dan saya 110% percaya dan yakin bahawa...bla-bla.


Tapi dia silap tempat. Katak kurap sepertinya cuba masuk ke kandang harimau. Setiap patah perkataan yang diucapkannya disahut dengan laungan "Takbir" dan "Reformasi" oleh penduduk yang rata-ratanya penyokong kuat PR.

Tak sempat habis dia berucap penduduk yang hilang sabar mendesak dia berhenti. Kepungan dan pekikan orang ramai mengiring berambusnya sang katak UMNGOK ini

Tambah menjadi kemarahan penduduk ialah UMNGOK menggunakan Dewan Besar SMK Guar Perahu. Asal BN semua boleh... tapi kali ini boleh lingkup.

Diberitakan juga polis telah menangkap 1 orang menyokong Pakatan Rakyat, punduduk kampung tidak mahu berganjak dari mengepong zul dan pengikutnya selagi pemuda itu tidak dibebaskan...difahamkan 3 lori fru dikerah ke tempat kejadian seawal majlis bermula.

Hahaha kecoh betul Zul anda the geng ni. Lepas habis PRU13 nanti, depa ni diberitakan akan menjadi penjual belacan. Jadi jika oranmg ramai lalu depan mereka sambil meludah dan tutup hidung, orang lain akan kata sebab tak tahan bau belacan...ada faham ke?
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License