Hanya mereka yang bebas korup saja berani joint Pas !

Wednesday 23 May 2012

Mat Sabu buat ulasan ringkas tentang kemasukan Fauzi Shaari, bekas orang kuat Polis negara sebagai salah seorang pegawai yang tidak ada masalah korup ketika bertugas. Bagi Mat Sabu tak ada apa yang nak ditakutkan oleh bekas pegawai kerajaan untuk menyertai Pas atau parti Pakatan Rakyat yang lain kalau mereka tak ada pernah buat apa-apa kesalahan yang luar biasa.

Memberikan komennya terhadap kecaman bodoh Presiden Bekas Polis, Shafie Bakri yang berkata kemasukan Fauzi ke dalam Pas adalah satu pengkhianatan terhadap kerajaan. Mat Sabu hanya mempelawanya untuk turut sama menyertai Fauzi. Itupun kalau Shafie Bakri tak ada apa-apa kes berat. Kalau dia ada kes berat nak diselimutkan oleh kain gebang besar Umno, tentu dia takut...


Apalah punya bodo statement Presiden Bekas Polis tu, adaka dia boleh kata sesiapa pegawai kerajaan yang masuk Pas atau lain-lain parti PR sama dengan melakukan khianat terhadap Kerajaan ! hahaha minda kelas rendah kasta gaban tahap longkang. Pemikiran pelik yang percaya sesiapa saja selain Umno/BN itu adalah pengkhianat negara....hahaha.

Sebab tu masa British jajah dulu, puak yang sama percaya sesiapa saja yang melawan British untuk halau mereka keluar dari Malaya depa anggap sebagai pengkhianat negara, sebab tu depa turut sama sokong pengharaman KMM dan lainya. Puak babal ni masih ada lagi keturunannya di negara kita, masih berfikiran penjajah. Bila puak ni nak pupus agaknya.....?
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License