Setuju Anwar berhenti jadi Ketua Pembangkang - Cikgu Pa

Friday 30 March 2012

Oleh kerana Anwar Ibrahim sudah tak layak jadi ketua pembangkang maka memang elok sangat kita tukar saja beliau kepada orang yang lebih sesuai. Rakyat Malaysia tak perlu risau dan perkara itu tak lama akan berlaku.

Antara calon yang disebut-sebut sebagai pengganti yang paling layak adalah samada Najib atau Muhyiddin. Kita perlu memilih salah satu antara keduanya. Mana satu yang lebih bagus sebagai ketua pembangkang sukar untuk dipastikan sebab kedua-duanya terlalu lembab dan tidak pandai berbahas atau berdebat, mereka jenis yang hanya berani cakap dari jauh. Apabila berdepan terus bertukar sikap menjadi terlalu baik dan sentiasa bersetuju dengan apa saja.

Baca statement cikgu Pa kat sini.

Aku rasapun macam tu jugak. Sudah tiba masanya rakyat Malaysia diberikan ketua pembangkang yang baru. Semua tu akan berlaku selepas PRU13 nanti. Nampaknya Bn terpaksa bekerja keras untuk pilih ketua-ketua pembangkang di Parlimen dan juga di kesemua negeri kecuali di Melaka, Johor dan Pahang, itupun silap-silap hari bulan di tiga negeri itupun mereka terpaksa memilih calon ketua pembangkang...hahaha. 
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License