Aku dah tua, tak sesuai dah bertanding - Rafidah Aziz

Thursday 29 March 2012

Tan Sri Rafidah Aziz dah nak masuk 70 tahun. Cucupun dah ada. Dia dok jadi MP kat Kuala Kangsar tu lebih 30 tahun dah. Kalau dulu orang kampung dia undi bagi dia menang, sekarang ni anak-anak mereka pulak yang pergi mengundi. Itu alasan Kak Pidah menolak untuk kembali bertanding pada PRU13 nanti. Tapi...ada tapinya...

Kalau PM Najib arah suruh aku bertanding jugak, aku nak kata apa. Aku sentiasa utamakan parti lebih daripada yang lain (sebab itu larangan untuk tidak mendedahkan rambut aku tak ikut sebab bukan parti yang suruh...). Demi parti aku rela buat apa saja.

Kalau hangpa nak dengar nenek Pidah ni berleter, hangpa pi kat sini.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License