Terkini Meloya - Pemuda PAS Anggap M. Manoharan Sewel

Tuesday 20 September 2011

Tak pernah ada mana-mana perbincangan antara parti-parti dalam pakatan rakyat nak tukar bendera Malaysia. Dok tak dok M Manoharan pandai-pandai buat reka cerita sewel nak tukar bendera negara kalau pakatan rakyat menang.

Kalau dah sewel dan buat kenyataan ikut kepala otak sewel sendiri, jangan dok bubuh label pakatan rakyat, buat malu kat orang saja. Orang yang nak buat ikut suka hati macam tu esok kalau menang akan kacau habih majlis...elok terajang keluaq saja dari pakatan rakyat buat sementara waktu. Bagi masa kat dia tempoh bertenang betulkan otak sewel dia tu.

Ini contoh untuk semua pemimpin pakatan rakyat dan sesiapa saja dalam pakatan rakyat ambil iktibar. Namapun pakatan, kalau nak buat apa-apa kenyataan biarlah berpakat, jangan main bubuh ikut sedap mulut.

Yang nak tukar bendera tu apa hal. Ada advantage politik ka kalau buat macam tu. Awat kalau tukar rupa bendera rasuah akan mampuih ka, kroni akan mampuih ka, ekonomi akan pulih ka, orang india akan keluar dari kemiskinan ka...hahaha memang tak ada akai punya idea...piiiirah macam tu nak jadi pemimpin?

Angkat topi pada pemuda Pas...nampak gaya pemuda mula buat kenyataan dan teguran yang matang dan kehadapan. Pemuda Pas mengatasi puak profesional dalam pimpinan Pas baru seperti Mat Sabu, Mahfuz, Husam, Salehudin, Dr Hatta, dan lain-lain yang seumpamanya...ingatkan dengan ramainya puak pro ni pergerakan parti lebih mantap dan segar...tapi nampak macam masing-masing bawa haluan sendiri-sendiri...no teamwork bro...no team work....! indah khabar dari rupa...hahaha...Mat Sabu paling popular la ni....kalau lawan kat bukit bintang sure menang....hahaha
Pemuda PAS tegur Pakatan tak kawal ucapan, pandangan pemimpin - The Malaysian Insider:
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License