Sinar FM kecul perut - Buat penafian terlibat kutuk PR

Thursday 28 February 2013

Rakyat yang sokong PR bukannya sikit. Kalau dunia hiburan tak berapa cerdik kononnya nak kipas BN untuk jadi kaya macam macai-macai tak ada maruah kat Umno/BN tu, alamat mereka kan hilang sokongan lebih dari separuh rakyat Malaysia.

Berikutan artis yang paling aku meluat iaitu bapok tua nak mampuih Salleh Yaakub dan janda meroyan Raja Azura yang merupakan juruhebah mengada-ngada di radiao sinar terlibat dalam rakaman kutuk PR, maka dek takut rakyat mengecam Sinar FM mereka telah membuat penafian terlibat dengan para artis tersebut.

Aku rasa semua kena boikot Sinar FM selagi mereka masih gunakan darai bapok tua dengan janda meroyan tu dalam siaran radio mereka.

Jom boikot Sinar FM!!!
Share on :

3 comments:

  1. Raja Azura janda gersang aku dah try. Aku cadang kita bongkar kes bini Haris Iskandar model sume org boleh pakai. Aku tauk ler kesah die tue.

    ReplyDelete
  2. Sekelip mata saja Allah nak ajar.... kelam kabut 3 stooges sinar... ingat!! molot jgn celupar.... ada lagi tu yg tak kena tepat... kalau tak ingat lagi, bila kena lagi sekali bebuih molot sendiri plak....

    ReplyDelete
  3. selama beberapa tahun saya dan keluarga adalah peminat sinar fm.24 jam on air dirumah. hari ini tidak lagi.jangan peleceh kami sekeluarga dengan hina pakatan rakyat!

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License