Buku Seks Kelab Isteri Taat Anjur Seks Secara Berkumpulan ?

Friday 14 October 2011

Kelab isteri taat mencetuskan kejutan demi kejutan di negara kita. Baru-baru ini mereka mengeluarkan buku panduan seks kepada para suami yang berpoligami khas hanya untuk ahli kelab tersebut sahaja.

Laporan mengatakan bahawa buku tersebut menganjurkan para suami berhubungan seks serentak dengan semua para isterinya. Buku tersebut menerangkan bahawa Allah menganugerahkan kelebihan istimewa kepada kaum lelaki untuk mengadakan hubungan jenis serentak dengan semua para isteri mereka.


Buku tersebut yang diberikan judul " Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia" telah diharamkan oleh kerajaan kita dan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir Baharom berjanji untuk melakukan penyiasatan.

Dengar khabarnya susah untuk mendapatkan buku tersebut sekarang ini. Sudah tentu ianya amat laku di pasaran dibeli oleh semua golongan terutamanya mereka yang muda mudi. Kalau ada sesiapa yang ada lebih koleksinya minta jualkan pada saya.

Buku itu mendapat liputan meluas di seluruh dunia yang menceduk berita daripada AFP. Antara mereka yang lantang membantah buku tersebut seperti biasa adalah kumpulan Sister in Islam yang menganggap Kelab Isteri Taat sengaja mahu mendapatkan publisiti murahan.

Menyentuh mengenai hubungan seks secara berkumpulan atau 'Group Sex' ini, saya ada mendengar cerita para pengamal poligami di negara kita ada yang menjadikan tidur sekali satu katil dengan para isterinya sebagai perkara biasa. Setakat ini saya hanya mendengar pengakuan dari pengamal poligami yang beristeri dua sahaja dan belum lagi mendengar pengakuan daripada mereka yang ada 3 atau 4 isteri. Apa hukumnya kenalah tanya pada para alim ulama.

Share on :

1 comment:

  1. sesat lg menyesatkan.
    sdgkan islam tak menggalakkan isteri-isteri yg di madu tinggal sebumbung, apatah lagi sewaktu 'bersama'.

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License