Tayangan Video Seks Lelaki Y Di Puchong Perdana Malam Ini !!

Sunday 3 April 2011

Tak habis-habis lagi Umno berusaha meyakinkan orang ramai agar mempercayai bahawa Anwar terlibat dalam lakonan video seks yang dipromosikan oleh RTC.

Mereka masih tak memperdulikan nasihat serta gesaan para ulama agar menghentikan perbuatan lucah, kotor dan jijik tersebut.

Mereka masih mahu rakyat diracuni dengan pemikiran kotor dan hilang keprcayaan pada para ahli politik, baik kepada menuduh maupun kepada si kena tuduh.


Malam ini satu tayangan perdana video seks akan berlansung di satu dewan di kawasan Puchong Perdana. Dengar kata akan ada juga ceramah yang akan disampaikan oleh ketua pembangkang negeri Selangor, Satim Diman.

Seorang pemain utama PKR satu masa dulu yang telah dibeli oleh BN, Gobala, juga akan hadir sama sempena sesi tayangan perdana tersebut.

Mereka menaburkan surat jemputan kepada rakyat Selangor agar sama-sama hadir dalam tayangan perdana malam ini. Saya jumpa keratan naskah jemputan tersebut di Surau Puchong Intan semalam.

Bagi mereka yang memang ketagihan menonton video lucah, bolehlah pergi tengok tayangannya malam ini dengan ulasan teknik-teknik lakonan akan dibuat oleh Satim Diman bergandingan dengan Gobala.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License