Aku Yakin Pelakon Tu Anwar !

Monday 4 April 2011

Hari ni heboh seluruh negara apabila blog-blog pro BN mula memaparkan video seks yang popular di erena politik tanah air. Mereka tunjuk sedikit saja dari adengan awal video tersebut yang memperkenalkan 3 watak utama.

  1. Amoi Jalang
  2. Anwar Ibrahim?
  3. Lelaki X
Setelah melihatnya saya bertanya kepada seorang kawan apa pendapatnya, jelas dia mula percaya dan yakin 90% bahawa yang dikatakan Anwar Ibrahim dalam video tersebut memang Anwar Ibrahim. "Aku yakin pelakon tu Anwar", katanya, "Jelas sekali terutama pada bahagian tepi rambutnya di atas telinga kelihatan uban-uban memenuhi bahagian tersebut". Sambungnya lagi.

Dia akan mula menolak PKR !....anda bagaimana ? Tengok video tu kat sini.


Share on :

5 comments:

  1. entri yg bangang

    ReplyDelete
  2. betul ke anwar???kalau bukan sanggup ke tanggung dosa fitnah???

    ReplyDelete
  3. video hitam putih statik sape2 pun boleh sunting la.. zaman sekarang mana main cctv hitam putih lagi bengong! KENAPA BADAN PELAKON TU SASA DAN BERISI SIKIT? STYLE RAMBUT PUN BERBEZA JIKA DILIHAT DARI BELAKANG..

    ReplyDelete
  4. Kan ke berlakon je tu...ada pengarahnya...zaman le ni semua boleh buat. Topeng yang serupa nuar boleh buatnye....orang yang ke tiga..tak tunjuk muka plak...eeh bedeoh beno keme ni..Anak aku pun tengok...dia komen : Takkan DSAI sanggup aksinya divideokan.Bodoh punya orang!

    ReplyDelete
  5. Kata Eskay perakam video disorok dalam meja solek.. tapi kenapa pulak dalam video tu meja solek dah ada kat depan.. berapa banyak meja solek yang ada dlm bilih hotel budget taraf takde bintang tu?

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License