Tulis apa saja yang terlintas

Monday 21 January 2013

Aku buka blog ini untuk buat apa-apa saja catatan yang termenyala dalam mentol kepala aku. Isu yang nak aku tulis hanya berkisat tentang politik dan masyarakat saja. Benda politik ni susah nak aku buat tak tahu.

Memandangkan aku tak berapa mau cakap atau bincang sangat tentang politik dan dalam masa yang sama tak mau tak ambil tau. Aku terpaksa buat blog khas yang langsung tidak ilmiah dan terpengaruh dengan apa yang orang lain cakap.

Samada orang nak baca atau tidak, itu bukan urusan aku. Yang pentingnya aku boleh rujuk semula incoherences yang berlaku dalam pola pemikiran aku dar hari ke hari. Mungkin menarik mungkin tak menarik. Yang pentingnya catatan ini adalah bukti bahawa aku pada suatu masa tertentu telah berfikir sedemikian.

Salam permulaan...ikhlas
Pak Abu @ Abu Meloya
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License