Papagomo potong kemaluan sendiri?

Monday 25 March 2013

Aku terbaca kisah 2 orang anak beranak yang disambung kembali kemaluan mereka setelah anak lelaki yang terpengaruh dengan ajaran sesat memotong kemaluan ayahnya sendiri yang dah tua.

Pada mulanya aku ingatkan papagomo yang potong kemaluannya sendiri sebab terlalu takut dengan tekanan demi tekanan yang melanda hidupnya. Dia yang selama ini berlagak lebih gedebe lagaknya daripada Brahim Ali dalam segala penulisannya ternyata tak dapat bertahan dengan lakonan lagaknya itu.


Aku yakin kalau dibiarkan lama, papagomo akan memotong sendri kemaluannya kerana dah tak tahan sakit jiwa bila kumpulan yang dipertahankannya sendiri membelakanginya. Kalau ada orang yang nak menghalangnya potong anu, sudah tentu ianya adalah Saiful. Kerana Saiful amat rapat dan akrab dengan papa Gomo seperti sepasang kekasih yang tak dapat berenggang...!!!

Walau apappun, jika tiba masanya nanti papagomo potong dia punya anu, jangan ada pulak orang yang bersusah payah sambung semula. Sebab memang dia tak layakpun bawa benda tu bergayut kiri kanan pada celah kangkangnya. Buat fitnah dengan cukup yakin, bila diberikan peluang untuk buktikan, tak ngaku pulak...hehehe, buang saja anu tu.

Berita terbaru:

Gempar ... Memandangkan ada penemuan bukti baru kes saman Datuk Husam Musa terhadap Wan Muhammad Azri Wan Deris a.k.a Papagomo hakim menasihatkan kes itu difail semula. Bagi membolehkan kes tersebut difail semula, kes yang berjalan hari ini ditarik balik.

Beberapa saksi baru ditampilkan termasuk bekas isteri Wan Azri dan dua blogger pro Umno yang disapina. Saksi lain yang boleh dipanggil iaitu Panglima Tentera Laut Diraja Malaysia memandangkan mahkamah menolak untuk sapina Menteri Pertahanan berkaitan isu blogger terbabit dibenarkan memasuki Scorpene. 

Bekas isteri Wan Azri juga sudah menyatakan persetujuan untuk menjadi saksi pada Disember lalu. Husam yang juga anggota Exco kerajaan negeri berkata, fail baru kes saman tersebut akan dibuat dalam masa terdekat ini.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License