Najib perabih RM36.1 juta untuk iklan sahaja!!!

Tuesday 26 March 2013

Cuba teka siapa pelanggan terbesar dalam industri pengiklanan di negara kita?, ramai tentu sangka puak kapitalisma kan kan kan... SALAH!

 Pejabat Perdana Menteri perabish sehingga RM36.1 juta untuk iklan sahaja, punyalah bebal!!! dia pakai duit siapa? duit aku, hang dan semua rakyat malaysia lah.

Penyumbang belanja iklan no 2 terbesar di negara kita jatuh pada Unilever Malaysia. Ituopun hanya setakat RM13 juta sahaja. Dalam semua orang kenal Unilever dan segala produknya dan punyalah banyak dia punya tabur kat iklan, dia hanya jatuh di tangga kedua, jauh tertinggal dari segi belanja.


Kat siapa dia bayar semua duit rakyat itu untuk iklan diri dia dan untuk merayu agar rakyat pangkah dia dan BN? dia salurkan pada Media Prima, Astro TV dan radio.

Agaknya betul ke dia belasah duit macam bapak dia punya hanya untuk segala iklan bodoh dia sahaja? tentu tak berbaloi. Itu kita belum cakap lagi kos iklan semua jabatan kerajaan lain seperti kementerian pelancongan dan lain-lain, aku tak tau berapa banyak duit rakyat dia belasah.

Aduhhhh! sudahlah rakyat ooooi! tinggalkan lah BN, dah tak guna kita bela depa lagi. Undilah pakatan Rakyat kalau nak negara selamat...
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License