Najib pekena OKU!

Saturday 9 February 2013

Raya Cina tahun ni jadi medan pertempuran politik antara BN dan PR. Raya sambutan tahun baru cina ini akan disambut pula dengan PRU-13.

Pilihanraya yang dijangka paling sengit dalam sejarah mengalahkan pertempuran kuasa antara Postugis dengan Belanda merebut Melaka.

Anwar Ibrahim dengan penuh bergaya membuat ucapan di Radio Selangor khas untuk warga Cina rakyat Malaysia segenap lapisan. Baca sini.

Majoriti orang Cina berikan sokongan penuh pada PR. Itu fakta yang Umno/BN terpaksa telan samada suka atau tidak.


Sikap BN yang berbaur perkauman, anggap Cina masih lagi orang asing dan terutamanya mereka yang sokong DAP sebagai baik sikit saja daripada Komunis sehingga mereka tuduh PAS juga terpalit sekali dengan dakyah Komunis, membuatkan semua orang cina benci BN?Umno.

Untuk berikan sedikit suntikan semangat pada Najib yang sudah tentu risau dengan kedudukan mereka di sisi orang Cina, maka mereka kumpulkan orang tua, tidak upaya serta OKU untuk mendengar cerita bohong dari Najib. Aku yakin Najib akan bohong pada mereka semua bahawa PR kaki bohong. BN caba yakinkan bahawa semua orang macam mereka...hehehe.

Sebenarnya mereka memang pekena semua orang tua tidak upaya serta OKU supaya duduk dengar cerita bohong Najib sebab jika mereka jemput orang biasa sihat dan normal, kesemua akan lari meninggalkan majlis dan membiarkan Najib bohong hanya pada kerusi kosong.


Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License