Najib harap pada skandal lembu untuk PRU-13

Friday 8 February 2013

Najib letak harapan yang cukup tinggi pada Wanita Umno untuk pastikan mereka tidak dimalukan oleh rakyat dalam PRU 13 yang bakal berlansung samada mereka suka atau tidak suka.

Wanita Umno menurut Najib telah banyak menyumbang pada negara. Antaranya adalah:

  • Tranformasi industri lembu di negara kita daripada makan rumput atas padang kepada lembu yang duduk di komdominium mewah
  • Transformasi projek tanah rakyat yang dianugerahkan pada Ketua Wanita Umno Selangor lalu dijualnya pada usahawan ubat gigi dan buat duit atas angin sap-sap sui.
Atas sumbangan yang terlalu banyak pada menghabiskan duit rakyat maka Najib yakin kaum wanita di seluruh Malaysia sudah tentu akan sokong Umno. Awat najib ingat wanita malaysia dah bobo ke? tak tahu mana Intan mana Kaca?

Dalam itu Najib puji dirinya sendiri kerana semua dunia puji usaha transformasi kerajaan yang didalangi oleh najib. Masa persidangan ekonomi dunia hari tu dia kata semua orang puji usaha tersebut dan tak ada seorangpun di situ cakap pasal Buku Jingga!

Alahai! Awat hang bodo sangat? takkan dok tak dok orang nak cakap pasal buku jingga pulak dalam persidangan yang dihadiri oleh Najib? cuba tunggu lepas ni kalau PR pegang kerajaan, depa tak akan cakap proses transformasi hang tu...
Share on :

3 comments:

  1. Asalamualaikum...
    sudah dilaksanakan permintaan tuan. Selamat berblog.

    ReplyDelete
  2. Asalamualaikum.. mengapa linknya pergi ke wartasubhi.blogspot.com
    pelik ni tak pernah terjadi

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License