RPK Seorang Jalang - Deepak Jaikishan

Thursday 14 April 2011

Seorang tauke karpet dan juga usahawan hartanah mendedahkan hari ini sikap RPK yang sering buat duit melalui ugutan. Dia sendiri telah terkena ugutan daripada RPK.

RPK menggunakan penulisannya dalam portal berita Malaysia Today untuk mengugut mereka yang berkepentingan. kalau mahu sebarang tulisan masuk ke portalnya, kena bayar (ini biasalah), dan kalau mahu sebarang tulisan yang tak diingini dikeluarkan dari portalnya juga kena bayar.

Biasanya RPK akan meminta wang dan juga sebuah laptop sebagai ganjaran bagi membuang sebarang artikel yang tidak diingini. Dia pernah membayar RM50,000 dan sebuah laptop kepada RPK.


RPK ni sebenarnya hanyalah seorang pelacur dalam portal maya. kalau di kawasan bandar kita lihat jalang bersandar pada dinding bangunan enunggu pelanggan, RPK pula bersandar pada portalnya mencari mangsa.

Deepak telah dituduh mengadakan hubungan seks dengan isteri PM. Deepak dikatakan menjadi sexboy bagi Rosmah dan dari situ Deepak menerima ganjarannya. Deepak menafikan semuanya dan menyatakan dia anggap Rosmah sebagai kakak.

Semua orang tahu bagaimana fitrah RPK ini, dia sering menghantam 2 golongan sahaja. satu golongan pemerintah yang berkuasa dan satu lagi golongan ulama yang cintakan agama. Orang macam ni tak sesuai dibuat kawan.

Baca laporannya di sini.
Share on :

1 comment:

  1. kesian RPK, ada ketika dia disanjung kerana menyokong sebelah pihak.dan ada ketika di hentam pula kerana meyokong pihak yg lain..apa2 pun RPK pandai mengambil kesempatan..

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License