Penerbangan Terus Kota Bharu / China - Husam Musa

Thursday 31 March 2011

Tengok macam mana hebatnya tadbir urus Husam Musa di negeri Kelantan. Macam-macam dia buat sedikit demi sedikit dengan penuh kesabaran untuk membangunkan negeri Kelantan.

Hari ini Kelantan bersetuju untuk memeterai kerjasama antara kerajaan negeri Kelantan dengan syarikat penerbangan swasta untuk mengadakan penerbangan terus dari Kota bharu ke dua destinasi di negara China iaitu Chengdu dan Shichuan.

Dengan adanya penerbangan terus itu penumpang akan dapat menjimatkan masa selama 1 jam. Menjadikan masa yang diambil untuk kesana adalah hanya selama 3 setengah jam sahaja daripada 4 setengah jam jika melalui KLIA.


Baca laporan asalnya di sini.

Ada dengar orang cerita tentang seorang veteran Pas dari Gombak yang melenting dan lebih sanggup untuk ambil Yahudi jadi presiden Pas, kalau nak ambil Husam jadi presiden kena langkah mayat dia dulu.

Begitu bencinya dia pada Husam. Benci kerana katanya geng-geng Husamlah yang telah menyelewengkan perjuangan Pas daripada Islam sebenar.

Kalau begitulah pemikirannya, nampak sangat orang yang menolak itu sesat dan jahil dalam mempertimbangkan antara yang penting dengan yang lebih penting.

Kalau Yahudi dia sanggup sokong yang terang-terang musuh Islam, atas alasan apa pulak dia mahu menolak Husam melainkan ada dendam dan ikut emosi tanpa guna akal dalam tempurung kepalanya. Orang begitu sebenarnya merupakan perosak masyarakat dan membazirkan kemuliaan akal yang Allah anugerahkan padanya.
Share on :

2 comments:

  1. Salam,

    Fitnah teragung sudah bermula semenjak selepas zaman Saidina Abu Bakar.

    Sehingga sekarang puak Khawarif hidup, aktif dan membunuh Islam sedaya upaya mereka.

    Menggunakan perkataan yang benar dengan maksud yang bathil.

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License