Husam Memang Hebat, Layak Jadi Perdana Menteri !

Thursday 31 March 2011

Lihat kehebatan Husam Musa menawan para pemimpin dari negara China di bawah. PAS perlu menaikkan orang seperti Husam yang mampu menerajui Pakatan Rakyat sebagai alternatif kepada Anwar Ibrahim.

Bagaimana Husam Musa Menawan Pemerintah China

Bagaimana anda menilai kehebatan seseorang pemimpin atau peniaga ? Antara ciri seorang pemimpin yang hebat adalah seorang yang mampu mencairkan hati orang yang berurusan dengannya.
Saya teringat sewaktu saya menyertai delegasi Kerajaan Negeri Kelantan ke China tempoh hari. Saya berada dalam semua mesyuarat yang diadakan secara berasinganan dengan Gabenor Xinjiang, Timbalan Gabenor Xinjiang, Canselor beberapa Universiti, pertemuan dengan pimpinan Islam China dan mesyuarat dengan Dewan Perniagaan CCPIT (China Council for The Promotion of International Trade)
Dari mesyuarat-mesyuarat ini saya belajar bagaimana Husam Musa yang mengetuai delegasi ini berbicara dengan pemerintah-pemerintah ini. Taktik yang digunakan adalah sangat bijak dan berkesan.
Senario pertama
Sewaktu kami bermesyuarat dengan timbalan gabenor wilayah autonomi Xinjiang, mesyuarat dimulakan dengan tuan rumah memulakan ucapan.  baca seterusnya
Share on :

4 comments:

  1. well done !!!......husam....
    aku cukup seronok hang berbakat macam tu......
    kalu dlm kelantan.....hang boleh ganti Tok Guru nanti.........

    salam perjuangan.......

    ReplyDelete
  2. Pemimpin pas haru di nilai dan di ukur semula

    ReplyDelete
  3. Aku dah lama sedar bakat kepimpinan Husam nie.ahli2 PAS patut pilih dia sebagai Timbalan Presiden PAS. Rugi bakat yg ada kalau disia-siakan.

    ReplyDelete
  4. Kalau Husam aku setuju...bila2 masa pun aku boleh pangkah PAS, tp klu si kaki sontot tu...oh tidak!

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License