Anwar Ibrahim hina Islam?

Thursday 27 September 2012

Isu 1
KUALA LUMPUR, 26 Sept ― Presiden JATI, Datuk Dr Hasan Ali mendakwa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menghina Islam dengan kenyataannya mengatakan “umat Islam mempunyai masalah dalam jiwa mereka” dua hari lalu di London.

Itu kenyataan presiden (beras) JATI. Ini hanya membuktikan motif sebenar dia tukar pakaian. Ada ganjaran untuk menyerang orang tertentu dan orang itu adalah Anwar. Sama juga dengan bekas ahli PKR lain juga sama dengan mamat yang kena singkir daripada parti KITA, juga sama dengan Lebai Zul juga sama dengan Mat Penang suara (kepala) besar, juga sama dengan bekas kawan baik Anwar yang nalla punya belit dan lain-lain lagi.

Isu 2
Bajet yang dihasilkan secara bersama daripada komponen parti DAP, PKR, dan PAS itu jelas ahli Parlimen BN adalah “tidak masuk akal” dan “bajet bodoh” serta mempersoalkan bila tempoh masanya untuk dilaksanakan.


Banyak bajet bodoh dari PR yang nampaknya BN terpaksa tiru samada secara sedar atau tidak. Memang orang yang bodoh suka sebut orang lain sama bodoh macam dia!

Isu 3
KUALA LUMPUR, 26 Sept — Majlis AIDS Malaysia (MAC), dalam kenyataan rasmi kepada The Malaysian Insider, menjelaskan pembiayaan dana asing daripada Open Society Foundation (dahulunya Open Society Institute) adalah bertujuan bagi menyokong aktiviti pencegahan HIV dikalangan populasi berisiko tinggi khasnya pengguna dadah.

Ketua pengkritik Soros adalah Tun Dr Mahathir Mohamad, yang pernah memanggil hartawan Amerika itu “dungu” apabila spekulasi matawang Soros dikatakan telah membawa turun ringgit Malaysia semasa Krisis Kewangan Asia pada 1997/98.

Macam mana orang dungu boleh dituduh sedang memainkan peranan untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara boneka Yahudi dan orang asing. Tentu yang buat tuduhan itu sama-sama dungu!
Share on :

1 comment:

  1. depa punya takut kat anwar ibrahim sampai teloq depa sangkut kat kerongkong......sebab tu depa kena cakap melalui lubang pungkoq.

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License