Isu gaduh Karpal / Ramasamy selesai: Lim Guan Eng

Wednesday 21 March 2012

Guan Eng umum hari ni persengketaan antara Benggali Karpal dan juga 'warlord', Ramasamy dah selesai. Guan Eng dah selesaikan dalam mesyuarat yang turut sama di hadiri oleh benggali kuat melalak tu (macam bagus saja). Tengok sini

Aku dok tak puas hati kat Karpal ni dah lama sangat sebab suka buat press statement lawan apa saja benda yang dia tak puas hati sekalipun sesama rakan kerjasama PKR dan Pas. Dia suka buat kenyataan kepada public tanpa perduli perasaan rakan seperjuangannya.


Dia rasa macam dia bagus sangat dan macam dia saja yang berjuang menegakkan kebenaran sampai bab judi, arak, isu valentine yang ditentang oleh umat Islam dia belasah secara umum, kurang ajar punya Karpal.

Yang aku hairan sebab apa orang tua nyanyuk ni masih diberikan tempat dalam DAP. Sudahlah ooi, hang dah nyanyuk. Bukan aku tak hargai sumbangan dia dalam kemajuan pembangkang tapi dulu lain sekarang lain, kalau dah nyanyuk kita masih nak jaga hati dia, alamat berserabut jadinya.

Ada satu group India yang belasah Karpal kata Benggali ni hanya setakat raja dalam kumpulan benggalinya saja dan buka raja dalam kaum keturunan India. Tak ada apa pun yang dia buat untuk kaum India selama 40 tahun sudah. Aku setuju apabila group ni kata Karpal dah jadi liability pada pembangkang. Hangpa baca kat sini.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License