3 kenyataan serius Tun Mahathir

Thursday 16 February 2012


  • Veteren Umno Tun Mahathir ini masih berpuaka walaupun telah masuk liga veteren dalam dunia politik negara kita. Ikuti 3 kenyataan serius Tun Mahathir yang menyentuh kesinambungan jangkahayat BN di persada politik tanah air:
    • "saya bukannya menasihati Najib sebaliknya memberikan amaran bahawa Anwar dan Israel telah lama menjadi rakan akrab". Tun Mahathir menuduh terdapatnya satu kuasa besar sedang bekerja untuk menukar rejim pemerintahan di Malaysia.
    • " dia tak sepatutnya sayang pada jawatan yang dia pegang, akan tiba juga masanya dia terpaksa meninggalkannya semua. Dia perlu sedar betapa buruknya kesan yang telah dilakukannya terhadap parti". Tun Mahathir komen berkenaan isu NFC dan membuat sindirin kali ke dua agar Shahrizat melepaskan jawatannya dan berundur.
    • "Jika rakyat percaya bahawa kerajaan sedang menyembunyikan sesuatu, jangan pilih kerajaan yang ada pada pilihanraya yang akan datang ini". Tun Mahathir memberikan komen terhadap isu penyelesaian luar mahkamah antara Danaharta dengan Tajuddin Ramli.
  • Kenyataan yang ke tiga paling penting untuk semua memberikan perhatian...jangan pilih kerajaan Barisan Nasional...kata Tun Mahathir.
The Malay Mail, 16hb Feb 2012, ms 2
Share on :

2 comments:

  1. semuga doa allahyarham ustaz fadzil noor kepada mahadeath di makbulkan allah s.w.t

    ReplyDelete
  2. opisboi,
    ingatkan tak sudi lagi masuk blog 'musang berbulu ayam' ini....?

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License