Tahukah Anda Rakyat Negara Mana Buat Pencarian Perkataan SEKS Paling Tinggi Di Dunia ?

Thursday 29 December 2011

Semua orang tahu betapa hebatnya perkataan SEKS di dalam dunia cyber. Ia merupakan perkataan yang paling diminati oleh para pelayar di internet. SEKS yang dimaksudkan di sini adalah pencarian yang berunsurkan lucah atau porno.

Salah satu punca kenapa perkataan tersebut amat laku adalah kerana memang manusia tak dapat dipisahkan daripada seks. Naluri itu terlekat bersemadi di sanubari setiap makhluk yang bernama manusia. Tanpa wujudnya nalusi seks, alamat keturunan manusia tidak akan beranak-pinak.

Dengan dunia internet yang pada zahirnya seseorang itu merasakan bahawa tiada sesiapa memerhatikannya, maka naluri itu akan diluahkan tanpa ada rasa segan silu atas desakan perasaan ingin tahu yang kuat, lagipun ianya sesuatu yang menyeronokkan nafsu.


Kerana seks juga negara kita dibanjiri dengan mayat bayi yang baru dilahirkan oleh remaja yang tidak bersedia menerimanya. Dorongan seks mengatasi pertimbangan akal terhadap kesan yang bakal mendatang akibat terlanjur. Pergaulan bebas tidak terbatas menyemarakkan lagi aktiviti melepaskan nafsu serakah sehingga terkeluar anak.....seks ternyata bukan lagi perkara rahsia walaupun masyarakat kita masih berlakon yang ianya bukan perkara utama.

Mungkin atas sebab popularitinya maka Google sepanjang tahun mengeluarkan senarai carian perkataan seks oleh pengguna internet di seluruh dunia. Mereka mengesan daripada mana carian itu datang dan sepanjang tahun 2011, carian perkataan seks paling tinggi datangnya daripada negara Pakistan ! sebuah negara Islam ! ( moga ini hanya satu mimpi). Ini carta negara paling top mencari perkataan seks:

  1. Pakistan
  2. Vietnam
  3. India
  4. Mesir
Pakistan mengekalkan kejuaraannya menduduki tempat pertama pada tahun 2011 setelah menjuarainya pada tahun sebelum itu.




Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License