Ini Gambar Artis Pakistan Yang Berdebat Dengan Mufti Pakistan - Masih Ada Yang Nak Bangga?

Friday 2 December 2011

Veena Malik pernah berdebat dengan mufti Pakistan dan debatnya tersebut banyak disiarkan dengan bangganya oleh mereka yang menaruh perasaan bence pada para ulama. Mereka menuduh para ulama berfahaman kolot dan tidak terbukan. Mereka juga menuduh para ulama menyebabkan umat Islam terkebelakang dari arus kemajuan.

Debat Veena Malik digembar-gemburkan sebagai hebat dan dijadikan contoh bagaimana seorang artis telah 'menitik' seorang ulama. Ringkasnya ada yang berbangga dengan Zeena Malik kerana berani berdebat dan cuba menunjukkan bahawa kononnya ulama terlalu jumud dan tidak memahami perasaan seorang manusia yang bernama artis.

Tetapi lihatlah gambar sebelah, inilah diri sebenar seorang yang bernama artis yang menjadikan alasan mencari makan untuk menyara hidup serta anak dengan menghalalkan apa saja ikut sedap kepala otak mereka. 

Dari satu segi sebenarnya lebih baik jangan dilayan untuk berdebat dengan mereka seumpama itu, ia hanyalah sesuatu yang membuang masa sahaja. 
Share on :

1 comment:

  1. adoi..ape la nk jd...org cmni pun dia nk sokong...pape pun jangan melampau sangat..tengok ni.. http://terubukbakar.blogspot.com/2011/12/artis-ni-di-stim-kan-oleh-seorang.html

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License