Kami berkecuali, tidak tunduk tekanan politik - Panglima Tentera Darat !

Thursday 3 March 2011

Betulkah kenyataan Panglima Tentera Darat, Jeneral Datuk Seri Zulkufeli Mohd Zain baru-baru ini yang mereka tak memihak ke mana-mana parti. Mereka tidak berpolitik, memang betul tu, tapi mereka dipakai oleh parti politik...tengok gambar koleksi yang saya ambil ketika pilihan raya kecil di Tenang sebelum ini.

Lebih dari 3 trak askar turun dengan begitu meriah sekali membantu BN berkempen untuk memenangi hati rakyat di Kampung Tenang. Mereka bawa serba lengkap peralatan untuk sama-sama bergotong royong dengan parti MCA.


Ketika saya berdiri mengambil gambar mereka, seorang pemuda siap pakai uniform MCA datang bertanya pada saya dari mana, dia nampaknya manjadi pengelola program kempen BN pada hari itu.

Bolehkah pihak parti selain BN menggunakan khidmat mereka seperti di atas dalam kempen-kempen pilihan raya?, semua orang tahu jawapannya!!!. heh heh heh ! Kami tak masuk campur politik, heh heh heh!!
Kami datang nak tolong...BN menang



Isu yang sama diulas di http://zolazim.blogspot.com/

Share on :

2 comments:

  1. Taik kucing...!

    Berkecuali apa bendanya...? Tu, undi pos naik mendadak di Peghok belah kawasan 'budak keling' tu, siapa yg punya undi...? Lojik ke undi pos naik mendadak sampai 5,000...?

    Hang jangan auta la, ingat rakyat bodoh ke...?

    ReplyDelete
  2. dear ptd,

    by opening your mouth your credibilty goes down the drain. the rakyat have eyes. the pictures tell the opposite.

    please shut your mouth!

    orang kampung

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License