Satu Lagi Projek Derhaka BN Pada Institusi Raja-Raja Berjaya - Ingat Tarikh Hari Ini !

Monday 24 January 2011

Kemunculan "SuperAt" dinanti-nantikan oleh seluruh
rakyat Malaysia untuk menyelamatkan situasi cemar
institusi raja-raja di Selangor.
Memang dah dijangkakan undian untuk mengubah perlembagaan negeri Selangor hari ini gagal mendapatkan undian 2/3 sebagaimana yang disyaratkan. Semua wakil PR bersetuju mengembalikan hak Sultan dan memberikan peranan yang lebih kepada Ketua Agama Negeri Selangor tersebut dalam pentadbiran negerinya.

Malangnya kumpulan yang sering menuduh PR kurang ajar dan derhaka kepada institusi raja-raja rupanya tak pernah ikhlas dalam mendaulatkan institusi tersebut. Mereka hari ini membuktikan mereka sebulat suara menentang peranan Sultan dalam perlantikan 3 jawatan penting negeri Selangor.


Aneh pula kali ini PERKASA tak muncul-muncul membawa sepanduk kuning dan kain rentang membantah perlakuan derhaka pada Sultan Selangor. Masih ada masa lagi untuk Perkasa menunjukkan mereka konsisten dengan perjuangan mereka. Sama-samalah kita nantikan ketua Perkasa super Ketuanan Melayu "SuperAt"...muncul membawa bendera serta kerisnya.

Baca di sini laporan asal.

Nota:
Kalau kat kampung saya kawan kami yang bernama Ibrahim kami panggil dengan nama kampungnya sebagai At. Sebab itulah Super Ibrahim di ringkaskan menjadi "SuperAt" supaya bunyi lebih sedap.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License