Blogger Umno Pandai Buat Cerita Karut - Blogger PR Wajib baca Ni !

Monday 17 January 2011

Tergolek lucu saya apabila membaca tulisan PAPA GOMO tentang kononnya perjumpaan para bloggers PR bersama dengan kepimpinan Kerajaan Negeri Kelantan adalah untuk menerima satu amanat baru berserta wang sebanyak RM2 juta daripada Husam.

Begitu kemas sekali imaginasi penulis tersebut yang menyenaraikan segala strategi terancang sebagai tugasan para bloggers PR dengan agenda utamanya adalah untuk memburuk-burukkan Isteri PM (Tak payah buat kerja terancang untuk memburukkan yang memang dah buruk - UMNO sendiri ada yang perlekeh dia).

Seronoknya para blogger PR dapat duit malam itu daripada Husam ???. Memang benar sangkaan saya selama ini bahawa para blogger Umno khasnya dan orang Umno umumnya memang memandang tinggi kepada keupayaan Husam dan juga keupayaan PAS pada umumnya. Kelibat serta aktiviti Husam menggerunkan mereka sehingga yang tiada dilihat ada pada pandangan mereka.

Mungkin mereka ingat semua orang kemaruk duit macam kebanyakan orang Umno kot !. Yang pastinya blogger yang rekacipta cerita di atas memang kemaruk duit, cuba tengok header blognya. Baca cerita donggeng itu di sini.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License