Nasib baik tak percaya kat Tv3!

Tuesday 7 February 2012

Anwat ikrar pertahankan keselamatan negara Israel. Itulah yang dicanangkan oleh media pro kerajaan sejak satu minggu yang lalu. Dalam berita utama tv3 tadi sekali lagi mereka siarkan sebahagian daripada kenyataan ketua pembangkang tersebut ketika ditemuramh oleh wallstreet journal yang hanya sebut kononnya dia akan buat apa saja untuk keselamatan Israel. Semuanya dipaparkan seolah-olah ianya tidak bersyarat sedangkan Anwar kata jikalau Israel hentikan sikap membuli dan tidak mengiktiraf negara Israel. itu selaras dengan ikrar negara kita juga sebelum ini.
Walaupun bagi saya walau apapun yang berlaku saya sampai mati tak akan rela mengiktiraf negara Israel tapi saya faham kedudukan mereka yang terikat dengan status diplomasi kenegaraan dunia tak akan mampu buat kenyataan sebegitu selagi dunia dikuasai oleh Amerika dan juga Yahudi.
Namun memutar belitkan kenyataan orang dengan tak ada lansung rasa bersalah adalah tabiat Yahudi yang patut kita benci. Apalagi jika ianya diulang-ulang hari demi hari. Sebelum kita hapuskan negara Yahudi mungkin lebih utama kita hapuskan mereka yang bertabiat perangai Yahudi di negara kita sendiri....nasib baik saya takcaya pada tv3.
Share on :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License