Kegemaran Ganjil YB Ahli Parlimen Kulim !

Monday 21 March 2011

Jangout ada makna ni !!!
Macam-macam perangai ganjil manusia atas muka bumi ni. Kadang-kadang kita tertipu dengan jawatan serta kelayakan seseorang itu. Biasanya apabila melihat Yang Berhormat, kita terus rasa nak hormat. Bila kita jumpa lawyer kita akan respect ketekunannya belajar sehingga mendapat title tersebut. Apatah lagi jika orang yang kita jumpa itu mempunyai kedua-dua benda yang disebutkan di atas.

Tapi siapa sangka, orang yang kita hormat itu rupa-rupanya suka mengendap kambing mengawan. Siap ada kolek si gambar lagi!. Patutlah ulasan politik serta teori konsprasinya macam budak-budak, lucu dan menimbulkan rasa simpati pada penulis apabila terbaca tulisannya.


Saya harap, ini merupakan kali pertama dan terakhir dia menjadi wakil rakyat. Hanya orang tak cukup akal yang akan mengambilnya untuk bertanding mewakili rakyat. Malu tengok dia yang berkepiah dan berjangout dan sering dilihat kononnya memperjuangkan kebenaran.

Nota: Patutlah dia suka sebut Pak Jangout, rupa-rupanya dia minat tengok bapak kambing mengawan !!!

Kalau nak tengok koleksi gambar kambing mengawan YB tu, sila klik kat sini. Tapi awas janga baca tulisannya, takut anda meloya dan mual termuntah nanti. 
Share on :

5 comments:

  1. kekadang kita terlupa yg kita telah mendapat ISTIDRAJ daripada ALLAH s.w.t. kerana kita rasa kita ini bagus sangat.kesian aku kat mat bisul hutang tak bayar tapi bolih pergi haji?

    ReplyDelete
  2. Pilihan ditangan anda:
    1. Manusia lebih mulia dri bintang
    2. Binatang lebih mulia dri manusia
    3. Dua2 binatang

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Nuar Berahim tergesa-gesa mengadakan sidang media dan tergesa2 membuat aduan polis untuk mendapatkan keadilan baginya.

    bagaimanapun kerana terlalu tergesa-gesa dia terlupa menyerahkan DNAnya untuk membantu mahkamah mencari kebenaran dan menegakkan KEADILAN.

    Sedangkan Rakyat tahu dia adalah Penasihat parti KEADILAN, Isterinya Presiden KEADILAN dan anaknya Naib Presiden KEADILAN.

    ReplyDelete
  4. salam. jgn hina krn dia berbeza fahaman politik bro. blog ini sy lihat ada kecenderungan begitu. nampak emosional bukan profesional

    ReplyDelete
  5. Terima kasih pada semua yang komen..utk pengkomen tanpa nama terakhir tu...bukan hina tapi tak suka saja...

    kalu kita suka hina orang yang tak sefahaman dgn kita, kita kenalah bersedia terima hinaan orang yang tak sefahaman dgn kita...

    tak ada profesional dalam dunia real ni...yang ada hanya emosional. Nak tengok dunia profesional, sila hadiri pembentangan kertas tesis Phd. jangan marah ok. Tq

    ReplyDelete

 
Copyright © 2015. ABU.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License